nxnx__


+ Follow | Board | Credit/Tweet
MINE POST LINK
Credit/Tweet

Layout | Insp. n Help | Background
xoxoxoxoxo.
Best view by Google Chrome.

Hover Here for Magic.
Assalamualaikum. Hi. Selamat datang. Enjoy reading okey? Saya cinta Allah swt. Saya admire Jung Yong Hwa & Lee Min Ho yg setia. Saya peminat Aaron Aziz yg setia. Saya suka Syed Shamim.
★ PMR DAH HABIS.
17 October 2012 | Leave a comment ? (0)

Assalamualaikum. Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy *screaming* Guess what? Pmr dah habis. Semua org dah tahu, Diana. Ish ish. Hehe still nk update jugak. Bosan kn tk tau nk buat apa so update jelah. Bahagia gila bila dah habis pmr ni. Hidup bebas. Nak tgk tv sampai mata buta pun takpe. Nak online sampai pagi esok pun takpe. Laptop is mine. Jgn ganggu. Haaa gitu. Classssss! :p

But but but but but but but kalau pi sekolah..... Sumpah jd mcm org tahanan. Kena kurung dalam dewan tertutup. Ya Allah sakit gila hati ni. Segala gerak geri dikawal. Lol kata dah habis exam, bg lah kebebasan sikit. Eeeeee sakit nya hati. Baik duk rumah. Gemukkan badan. Yeayyyyyyyyy.

Em kalau nk keluar selalu pun, duit tgh pokai. Kesian pulak kat mak aku. Aku asyik mintak duit je. Eeee serba salah lah. Tapi aku still nk keluar. Em em em. Sakaikaikai. Mendap duk rumah wei. Sehari dua boleh ah duk rumah tp kalau dah hari-hari.... Mmg mendap ah sembangnya. Kalau pi sekolah, kena kurung pulak. Dah mcm org bersalah dah budak secomel aku ni tau tk? Eeee perasan n__n

Haaa okey lah. Cukup lah sampai sini je kot. Btw, jerawat byk tumbuh kat dahi ni. Eeeee sakit hati :/ Eh tu pun nk bgtau ke pun? Hee saja je. Okey, jumpa lagi dlm entry akan dtg. Bye. Assalamualaikum. FREEDOM! *shouting*


Hak bermain hak kami. Hak bercinta hak kami. Hak ber-tweet tak igt dunia hak kami. Haktuih pun hak kami. Lol okey bye :*

← Newer Post
Older Post →