nxnx__


+ Follow | Board | Credit/Tweet
MINE POST LINK
Credit/Tweet

Layout | Insp. n Help | Background
xoxoxoxoxo.
Best view by Google Chrome.

Hover Here for Magic.
Assalamualaikum. Hi. Selamat datang. Enjoy reading okey? Saya cinta Allah swt. Saya admire Jung Yong Hwa & Lee Min Ho yg setia. Saya peminat Aaron Aziz yg setia. Saya suka Syed Shamim.
★ Salam Ramadhan.
20 July 2012 | Leave a comment ? (0)


Assalamualaikum. Hi. Esok puasa. Yeayyy! Seronok gila. Teruja sgt. Lebih teruja drpd tahun sebelum ni. Kalau boleh, saya nak puasa penuh. Em em em saya rasa, mustahil kot... InsyaAllah kalau tiada aral melintang. Hihi malam ni sepatutnya sembahyang terawih, tp sume pakat busy nak niaga esok. Siang ikan, siap bahan mentah dan sebagainya malam ni. Hee kite nk niaga kat bazar ramadhan Chemor nanti. Wuu~ Sumpah excited. Tak sabar rasanya.

Em saya nak pergi sembahyang terawih malam ni. Em em sedih rasanya. Sebak rasa dihati *sigh* Semalam saya tak tgk pengunguman bahawa hari Sabtu ni puasa. Kalau saya tgk, mesti saya gelak tgk pakcik tu. Hee bytheway, cikgu Juliana confident bahawa harini, iaitu hari Jumaat ialah puasa pertama. Cikgu kalah! So, cikgu kena masak utk kami satu kelas. Tuptup, cikgu Ju buat-buat lupa. Mcm-mcm alasan ckgu bagi. Hahaha ckgu cover malu lettuw. Kesian cikgu. Harap ckgu tunaikan janji cikgu. Kami, pelajar 3K menang :)

Em saya baru dpt msg drpd seseorang sekarang ni. Sumpah terkejut. Saya tak suka nama dia naik dlm inbox saya. Hati saya tk keruan. Ish, aku kecewa dgn kau. Jgn pernah muncul depan mata aku lagi *pesanan utk seseorang yg msg aku mlm ni* Bila nama kau naik, mulalah aku ingt balik segala kenangan aku dgn kau. Maaf, aku tknk sedih sbb kau lagi. Nmpk mcm aku bodoh je. Aku cintakan kau seikhlas hati at last jd mcm ni. Selalunya, ada karma disebalik semua ni. Aku tak benci kau cuma aku kecewa dgn kau.

Eh eh sudah cukup sudah. Jgn merepek lagi. Hihi. Okey nak cite psl bulan Ramadhan pulak. Em sorry sbb ter-emotional dlm entry ni. Tak sepatutnya cerita psl dia dlm entry ni. Maaf maaf. Kuatkan hati, Diana :-) Keep smilin. Hee masa bulan puasa lah syaitan kena ikat. Padan muka syaitan kena ikat. Hikhik. Saya dah lupa nak cerita psl apa lagi. Errr punca betul lah mamat tu! Em em T.T


Em em taktahu lew nak cite psl apa lg. Sumpah mood hilang. Saya nk cekik seseorang. Seseorang yg buat mood saya hilang. Em nak cekik dia sampai mati tapi tak sampai hati. Em lemah nya saya T.T okey okey stop it! Takde guna fikir psl dia dah. Dia dah kecewakan kau, Diana. So forget him :-) Okey lah sampai sini je nak update. Saja update utk puasa tapi lain pulak jadi nya. Termasuk pulak hal peribadi dalam entry ni. Maaf. Ampunkan saya. Saya tak sengaja. Em okey lah. Assalamualaikum. Selamat berpuasa :-D
Sebelum tidur, niat puasa dulu. Then bangun esok pagi untuk sahur. Yeayyyy tak sabar nak puasa. Saya nak bukak buku baru. Selamat menjalani ibadah puasa, semua :-D

← Newer Post
Older Post →