nxnx__


+ Follow | Board | Credit/Tweet
MINE POST LINK
Credit/Tweet

Layout | Insp. n Help | Background
xoxoxoxoxo.
Best view by Google Chrome.

Hover Here for Magic.
Assalamualaikum. Hi. Selamat datang. Enjoy reading okey? Saya cinta Allah swt. Saya admire Jung Yong Hwa & Lee Min Ho yg setia. Saya peminat Aaron Aziz yg setia. Saya suka Syed Shamim.
★ A bad year story :(
05 November 2011 | Leave a comment ? (0)



\Assalamualaikum/
Hi stalkers, hm macam serius je kan entry kali ni em em kite pon sedih je nak cerite pasal entry kali ni haha yeah kite rase tak benci pon tahun ni tapi kan setiap kali akhir tahun em mesti ade something happen em macam hilang kawan or orang yg kite syg em memang menyampah nak hadapi akhir tahun cani em tapi takleh wat ape kan? So just go on jelah and buat macam em nothing happen just happy with my own life but bukan senang nak buat buat happy, guys. No one will understand us, trust me babe :< 

Yeah memang teringin sangat nak ade tahun terbaik yg boleh kite ingat sampai mati time sekola menengah cani em but susah sangat nak dpt tahun yg kite impikan tu. Haha just forget it lah. Bukan setiap masa dalam setahun ni kite sedih2 je haha takde ah camtu kan? Em just bile kite hilang org yg kite syg tu em memang terasa sangat sangat rindu lah kan? But sokey, big girl don't cry baby :') Mwehehe 

Mid-year haritu ngehngeh sangat awesome I miss all my sweet 2011's memory baby :< Tengah tahun memang sangat menggembirakan kite. Semua kawan kite tahu se-bahagia mane kite masa tu :'> But kenangan manis tu maybe kite just boleh simpan je em maybe tak boleh ulang balik sweet memory time mid-year haritu :) Sokey I'll remember forever and ever #sumpah

Hujung tahun ni jugak kite salah paham dengan kawan baik kite :( Ya Allah rindu dia sesangat time kami tak bertegur tu. Kite rindu gila AD time tu :( But now everything has been okey sweetheart :> I get my AD back haha I love you kawan baik kite, Aslam Daniel.

I just can't imagine kalau betul ape yg aku fikir and mimpi selama ni em aku rasa takut bila aku ter-mimpi kawan aku sendiri couple dengan org yg kite syg em maybe pada korang itu semua mimpi but mimpi kan boleh jadi kenyataan so I just can't imagine ape akan jadi pada kite dengan kawan kite tu. Kite tak suke ade kawan tikam belakang /sorry kalau terlampau jujur/ but seriously bile pandang muke dia em dah tak rasa dia tu kawan kite tapi dia em entah tak reti nak explain kan but aku just nasihat diri sendiri mcm ni 'Pegi mati lah dorang nak couple ke, nak kawen ke, go die. Aku tak kisah pon' #with fake smile hahaha :')

Sume org boleh nampak senyuman and gelak gila gila aku kan? Dalam hati sape tahu kan? Redha jelah kalau tahun ni bukan tahun terbaik aku em malang mcm tahun lepas jugak lah kan? HAHA yeah about tahun ni I do love 2Makmur so so much omaigoddddd you know? Cikgu kelas kite je the best ewah haha tapi betul ah memang terbaik pon. Syg sume cikgu kite hehe yg paling penting besties kite tahun ni ya Allah memang cool nak mampossss :D Weh korang, aku syg korang doh peace sikit (Y) Maisarah, Hanie, Asyikin, Syahmina, Mastura, Liyana, Priya, Shamimi, Marliana, Fadli, Nasrul, Alif, Nad, Aslam Daniel. Thanks koranggggggg :) Aku syg korang sangat sangat weh :*

Walaupon tahun ni sama mcm tahun lepas em tapi kite still syg tahun ni #kite takkan lupa sweet memory kite dalam 2011 ni

← Newer Post
Older Post →